نرم افزار مخصوص وب مستر ها
نوشته شده توسط : زپو

تصویر ساخت کد موزیک

ساخت کد موزیک

در این قسمت شما باید لینک موزیک (که در جایی دیگر آپلود کرده اید ) در ورودی اول قرار دهید و اگر میخواهید به صورت خود کار پخش شود و یا اگر میخواهید کم و زیاد کردن و یا جلو و عقب بردن موزیک توسط کار بر قابل درسترسی باشد دو تیک را میزنید و با کلیک بر روی دکمه ساخت کد کد را به شما در کادر رو به رو خواهد داد.

ساخت بنر با لینک

ساخت کد بنر

در این قسمت شما لینک بنر میسازید که در آینده انواع بنر قرار داده میشود (بنر ثابت ، بنر بسته شونده و …) در این قسمت لینک عکس را قرار میدهید و اگر بزرگ تر از اندازه های استاندارد است (مثلا به جای ۱۲۰*۲۴۰ بزرگ تر باشد مثلا ۱۲۵*۱۴۵ باشد) در غیر این صورت این دو ورودی را خالی بگذارید. لینک را قرار میدهید و ساخت کد را بزنید تا کد را دریافت کنید.

ساخت کد افزایش سئو

در این قسمت هم میتوانید فرم را پر کنید و کد هارا در قسمت ها گفته شده قرار دهید (قسمتی که در <head> گفته شده در همان قسمت و <body> هم همان قسمت قرار دهید و در غیر این صورت فایده ای ندارد) .این کد میتواند خیلی کمک به افزایش بازدید شما بکند.


خرید و دانلود  نرم افزار مخصوص وب مستر ها






:: برچسب‌ها: برنامه افزایش سئو+ برنامه ساخت کد بنر+ برنامه ساخت کد موزیک+برنامه کاربردی ساخت کد موزیک و بنر+برنامه کاربردی سایت داران+ برنامه کاربردی وبلاگ داران+ برنامه کامپیوتری وب مستر ها , کاربردی ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: